مدیران کل باید برای رفع مشکلات مردم در میدان باشند

استاندار مرکزی گفت: مدیران کل باید شهر به شهر و روستا به روستا برای رفع مسائل و مشکلات مردم حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز _سه‌شنبه بیست و دوم خرداد_ در آئین اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی که در سالن همایش‌های پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک برگزار شد اظهار کرد: مردم باید مدیران را به طور دائم در میدان رؤیت کنند.

وی افزود: تا روز برگزاری انتخابات، اگر مدیری در منزل بماند و نظام اطلاع رسانی در خدمت فعالیت‌ها و دفاع از برنامه‌های دولت سیزدهم نباشد، در حق شهید جمهور جفا کرده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در فرصت کوتاه باقی مانده تبیین اقدامات دولت سیزدهم یک وظیفه و تکلیف است تصریح کرد: دولت سیزدهم با تقدیر الهی سه ساله شد و فرصت تبیین کامل موفقیت‌های این دولت مردمی، پرکار، بدون توقف و تعطیلی وجود ندارد.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه مدیران کل باید در کنار روابط عمومی اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم را بدون وقفه اطلاع‌رسانی کنند اظهار کرد: برای دفاع از اقداماتی که صورت گرفته وجود ندارد و شاید به دلیل شرایط انتخابات مورد برخی هجمه‌ها قرار گیرد، بنابراین مدیران کل باید اجازه میدان داری به خناسان را ندهند.

خداوند مزد مجاهدت شهید جمهور را با شهادت داد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: شهید جمهور در مسیر خدمت آسمانی شد و در طول سه سال تلاش، لحظه‌ای برای رفع مشکلات مردم درنگ نکرد و خداوند مزد مجاهدت ایشان را با شهادت داد.

بهنام نظری با بیان اینکه شهید جمهور در زمان مسئولیت در دستگاه قضا پیگیر مشکلات صنایع استان مرکزی بود اظهار کرد: در زمان ریاست جمهوری، بسیاری از واحدهای این استان احیا و به رونق تولید بازگشت.

وی افزود: در آستانه برگزاری انتخاباتی زودرس و سرنوشت‌ساز هستیم، بنابراین باید تدابیر لازم برای این عرصه با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اندیشیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود اقشار مختلف مردم در این آزمون سیاسی حضور حماسی داشته باشند و فردی خدمتگذار مانند شهید جمهور را برگزینند.

نظری ادامه داد: امانتدار رأی مردم استان مرکزی هستیم و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان مرکزی اندیشیده شده است.

ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها امری ضروری است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی هم گفت: ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها امری ضروری است.

محمد طالبی اظهار کرد: در بحث اعتبارات و کمک‌هایی که در این حوزه باید رخ دهد، نیاز به تصمیمات در سطوح بالای کشوری داریم تا با تعامل، همفکری و هماهنگی بتوانیم جایگاه روابط عمومی‌ها را ارتقا دهیم.

وی افزود: رسانه امروز جزو مقوله‌های تأثیرگذار و مهم و جزو مسائل جدی است که رهبر معظم انقلاب بر نقش اثرگذار آن تاکید جدی دارند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مرکزی با بیان اینکه جشنواره روابط عمومی‌های استان برای نخستین بار برگزار شد افزود: بدون شک این جشنواره با کم و کاستی‌هایی همراه است البته تلاش شده ظرفیت‌ها به خوبی ارزیابی و نقاط ضعف شناسایی شود.

طالبی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی خدمات دولت سیزدهم مورد تاکید قرار دارد، مدیران باید جایگاه روابط عمومی‌ها را به خوبی بشناسند و این بخش را تقویت کنند.

کد خبر 762311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.