داوود بحیرایی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای مهر ۱۴۰۲ مرکز مانیتورینگ و نظارت بر عملکرد ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با همکاری معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری مورد بهرهبرداری قرار گرفت.
وی افزود: این مرکز ضمن نظارت یکپارچه بر عملکرد ناوگان در خطوط و سرفاصله حرکتی ناوگان پاسخگوی تماسهای مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری در حوزه اتوبوسرانی است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده ضمن پاسخگویی در لحظه به شهروندان، موارد اعلامی از سوی آنها پیگیری و رصد میشود.
بحیرایی ادامه داد: از مهر ۱۴۰۲ و آغاز فعالیت مرکز مانیتورینگ تا پایان اردیبهشت سال جاری، اقدامات انجام شده کاهش ۲۰ درصدی تماسهای مردمی در حوزههای کمبود ناوگان و انتظار بیش از حد در ایستگاهها را در پی داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد تماسهای مردمی برای دریافت اطلاعات خطوط و مسیرها، زمان آغاز فعالیت ناوگان، وجود خطوط اتوبوسرانی در مسیرهای درخواستی شهروندان و در مجموع از جنس اطلاعرسانی بوده است که میتوان از آن به عنوان یک تغییر رویکرد از جنبه نارضایتی به اطلاعرسانی نام برد و در این زمینه مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تمام تلاش و ظرفیت خود را برای جلب رضایت شهروندان بهکار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: بهمنظور رفاه حال شهروندان و استفاده کنندگان از خدمات این شرکت، ۵ ایستگاه مهم و پرمسافر فاز ۳ تندرو (پایانه خرم به پایانه ارغوانیه) واقع در میدان احمدآباد، ایستگاه پروین، ایستگاه همدانیان و ایستگاه میدان خوراسگان واقع در خیابان جی به گیتهای ثبت تراکنش و پرداخت کرایه مجهز شد.
بحیرایی با تاکید بر اینکه این اقدام موجب کاهش زمان سوار شدن مسافر در ایستگاه همچنین کاهش سرفاصله زمانی تردد ناوگان خواهد شد، گفت: در آینده نزدیک و از طریق پیگیریهای انجام شده با معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری، سایر ایستگاههای پرتردد در این مسیر نیز به گیت ثبت تراکنش مجهز خواهد شد.
نظر شما