پروازهای فرودگاه کرمانشاه به ۴۶ پرواز در هفته رسید

مدیرکل فرودگاه شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به افزایش پروازهای این فرودگاه به ۴۶ پرواز در هفته گفت: از امروز پرواز در مسیر کرمانشاه_قشم و بالعکس برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مجتبی بیاتی امروز _ دوشنبه بیست و یکم خرداد_ در جمع خبرنگاران از برقراری مجدد پرواز در مسیر کرمانشاه -قشم و بالعکس خبر داد و اظهار کرد: همزمان با انجام پروژه بهسازی باند و عوامل پروازی با پیگیری‌های انجام شده شاهد برقراری مجدد چهار پرواز در مسیر کرمانشاه_قشم و بالعکس از امروز بیست‌ویکم خرداد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در فرودگاه کرمانشاه خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش پروازهای این فرودگاه به ۴۶ پرواز در هفته، افزود: پرواز هفتگی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، قشم و عسلویه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به هدف‌گذاری انجام شده، به زودی شاهد برقراری پرواز در مسیرهای جدید و افزایش پروازهای برنامه‌ای هفتگی در این فرودگاه خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، فرودگاه کرمانشاه که به عنوان هاب غرب کشور بود و در ایام دفاع مقدس برای پشتیبانی نیروهای مسلح نقش مهمی را ایفا می‌کرد و از طرفی در بحران‌های همچون زلزله سرپل ذهاب به عنوان پل ارتباطی و لجستیکی بود و صدها پرواز در طول هفته در آن نشست و برخاست می‌کرد به دلیل عدم رسیدگی و ترمیم از روزهای پرفروغ خود بسیار فرا گرفت که اکنون چند ماهی است که باند فرودگاه در حال بازسازی کامل است و به زودی به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

کد خبر 761899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.