احیای مجموعه فرهنگی گردشگری باغ فدک با جدیت دنبال می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: احیای مجموعه فرهنگی-گردشگری باغ فدک با سرعت و جدیت دنبال می‌شود تا به‌عنوان یکی از مجموعه‌های تفریحی استاندارد شهر اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی در حاشیه بازدید از پروژه‌های زیست‌محیطی منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: درخواست‌های مردمی در موضوع تصفیه‌خانه شمال شهر اصفهان به معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان رسیده است و این موارد تا حصول نتیجه و رفع دغدغه شهروندان در دستور کار با پیگیری ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به نتایج مطلوب اجرای تصفیه‌خانه نانواوزون در شهرهای مختلف کشور افزود: با راه‌اندازی کامل تصفیه‌خانه شمال اصفهان، تمام دغدغه و ابهامات شهروندان در شمال شهر اصفهان برطرف خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: همان‌گونه که در ایام نوروز و با استقبال کم‌نظیر مسافران نوروزی از باغ فدک شاهد بودیم، احیای مجموعه فرهنگی-گردشگری باغ فدک با سرعت و جدیت دنبال می‌شود تا به‌عنوان یکی از مجموعه‌های تفریحی استاندارد شهر اصفهان در اختیار شهروندان و مسافران قرار گیرد.

بقایی گفت: نصب دوربین‌های نظارتی برای کنترل محل تجمع و انباشت زباله در سطح منطقه ۷ انجام شده است و با تبدیل آن‌ها به پاتوق محلی دارای فضای سبز در بعضی محلات، شاهد افزایش رضایت شهروندان، همچنین افزایش سطح نظافت محلات هستیم.

احیای مجموعه فرهنگی گردشگری باغ فدک با جدیت دنبال می‌شود

وی ادامه داد: مجموعه طرح‌های زیباسازی در سطح منطقه ۷ با نورپردازی میدان ۲۵ آبان، نصب نماد میدان حج و نصب نمادهای هویتی در محلات منطقه در حال پیگیری است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با تاکید بر رفع چهره نازیبای دیوارهای محلات شهر اصفهان گفت: ورودی شهرک ولی‌عصر (عج) به‌عنوان یکی از شمالی‌ترین محلات شهر اصفهان در اسرع وقت با هنر شهری تبدیل به یکی از زیباترین دیوارنگاره‌های شهر اصفهان خواهد شد.

بقایی اظهار کرد: در ماه‌های آتی با جانمایی و استقرار ایستگاه بازیافت در میدان حج و در نزدیکی شهرک کاوه، شهروندان می‌تواند بازیافت خشک خود را به ایستگاه ثابت محلی تحویل دهند.

وی با اشاره به هماهنگی واحدهای تعمیرات و نگهداری اداره عمران و امور شهر در حفر چاه‌های جذبی گفت: بسیاری از نقاطی که محل تجمع آب باران در محلات منطقه ۷ بوده است، هم‌اکنون برطرف شده و بعضی از آن‌ها در حال پیگیری و رفع معضل است.

کد خبر 761779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.