باید از ساخت‌وساز غیرمجاز در ایلام پیشگیری و جلوگیری شود

دادستان مرکز استان ایلام گفت: لازم است هزینه تخلف در ساخت‌وساز غیرمجاز آنقدر بالا رود که تخلف و تراکم غیرمجاز برای پیمانکار صرفه اقتصادی نداشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط‌عمومی دادستانی مرکز ایلام، عبدالوهاب بخشنده در نشست تعاملی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و بازرس کل استان ایلام با بیان اینکه باید از ساخت‌وساز غیرمجاز پیشگیری و جلوگیری شود، اظهار کرد: عمده‌ترین مطالبات مردم در حوزه شهری، ترمیم چاله چوله خیابان، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی دکه‌های مختلف در اقصی نقاط شهر، استفاده نکردن صحیح از پیاده‌رو طالقانی و رواج دست‌فروشی در هسته مرکزی شهر، مبارزه با زمین‌خواری و رفع تصرفات اراضی شهری و ساماندهی میوه‌فروش‌های سیار سطح شهر است که شهرداری باید با قدرت به آن ورود کند و اقدامات پیشگیرانه داشته باشد تا زمینه افزایش رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

وی افزود: لازم است هزینه تخلف در ساخت‌وساز غیرمجاز آنقدر بالا رود که تخلف و تراکم غیرمجاز برای پیمانکار صرفه اقتصادی نداشته باشد.

دادستان مرکز استان ایلام خاطرنشان کرد: دادستانی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از اقدامات قانونی شهرداری، چنانچه ترک فعلی صورت بگیرد در راستای منافع مردم برخورد خواهد کرد.

کد خبر 761760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.