برخورد قانونی با متخلفان نخاله‌های ساختمانی در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای رفاه حال شهروندان و زیبایی شهر، برخورد قانونی با متخلفانی که اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی در سطح معابر عمومی می‌کنند و موجب مزاحمت برای شهروندان منطقه می‌شوند، در دستور کار واحد حقوقی امور شهر این منطقه است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد خدمت‌رسانی به شهروندان منطقه ۷ اصفهان به‌صورت مستمر، بدون تعطیلی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز، در واحد امور شهر اداره محیط زیست و خدمات شهری منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: از جمله این اقدامات که روزانه در سطح منطقه به‌صورت مستمر در حال انجام است، می‌توان به پروژه حمل زباله در سطح منطقه به میزان روزانه بالغ بر ۸۵ تا ۹۰ تن اشاره کرد که توسط ماشین‌های پرس و حمل زباله به‌صورت شبانه و خودروهای روباز به‌صورت روزانه جمع‌آوری می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۳۰ تا ۳۵ تن نخاله‌های بلاصاحب در سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود.

سلطان‌آقایی ادامه داد: تسطیح و پاک‌سازی زمین‌های بایر روزانه بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع انجام می‌شود، گفت: امحای شعارنویسی، رنگ‌آمیزی و پاک‌سازی تابلوهای سطح منطقه، رنگ‌آمیزی و اجرای دیوارنگاره روی دیوارهایی که ظاهر نازیبایی دارد و رنگ‌آمیزی جداول و نرده‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که روزانه در واحد امور شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نصب پرچم‌های مناسبتی شامل هزار تا ۴ هزار پرچم ریسه‌ای، ۱۴۰ پرچم سامورایی و ۲۰۰ پرچم آویز، همچنین نصب ریسه‌های توری‌ها و المان‌ها، روزانه در سطح منطقه صورت می‌گیرد، گفت: از دیگر اقداماتی که برای فرهنگ‌سازی زمان‌بندی جمع‌آوری زباله و محل قرار دادن آن انجام می‌شود، حضور کارشناسان پسماند و کارشناس آموزش به‌صورت روزانه ۲۰ نفر-ساعت است که اقدام به آموزش شهروندان و صدور اخطاریه برای متخلفانی می‌کنند که بیش از دو بار تخلف کرده‌اند.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان و زیبایی شهر، برخورد قانونی با متخلفانی که اقدام به تخلیه نخاله ساختمانی در سطح معابر عمومی می‌کنند و موجب مزاحمت برای شهروندان منطقه می‌شوند، در دستور کار واحد حقوقی امور شهر این منطقه است و روزانه چندین اخطاریه و پرونده قضائی در این راستا تشکیل می‌شود، البته این اقدامات گوشه‌ای از تلاش زحمتکشان شهرداری در واحد امور شهر برای رفاه حال شهروندان است.

کد خبر 761754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.