افزایش شعبات رأی‌گیری شهرستان ارومیه به ۲۹۵ شعبه

فرماندار ارومیه گفت: در این دوره از انتخابات تعداد شعبات شهر ارومیه از ۲۸۷ صندوق اخذ رأی در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی به ۲۹۵ شعبه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ارومیه، غلامحسین عماری، شامگاه یکشنبه در چهارمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری ارومیه اظهار کرد: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان ارومیه ۵۶۱ صندوق رأی در این حوزه انتخابی نهایی شده‌است.

وی افزود: در این دوره از انتخابات تعداد شعبات شهر ارومیه از ۲۸۷ صندوق اخذ رأی در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی به ۲۹۵ شعبه افزایش پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: شعبات نهایی شده در روستاهای بخش مرکزی به ۱۲۱، در بخش سیلوانا به ۴۳، و در بخش صومای برادوست به ۳۵، و در بخش نازلو به ۴۱، و در بخش انزل به ۲۶ شعبه افزایش پیدا کرده است و در مجموع ۱۸ شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل (یازدهم اسفند ۱۴۰۲) افزایش پیدا کرده‌است.

عماری ادامه داد: در این دوره ۱۶۷ صندوق سیار برای جمع‌آوری رأی در مناطق شهری و به‌خصوص مناطق روستایی و سایر مراکز و اماکن از جمله بیمارستان‌ها، پادگان‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی که مردم امکان حضور در شعب اخذ رأی را ندارند، تدارک دیده شده‌است.

به گفته فرماندار ارومیه در هر شعبه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر جهت اخذ رأی در روز انتخابات حضور خواهند داشت و در مجموع این انتخابات در شهرستان ارومیه با ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: چهار واژه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت الگو، مبنا و راهبرد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است.

کد خبر 761667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.