قزوین صاحب سالن آمفی‌تئاتر ۳۰۰۰ نفری می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین از تخصیص بودجه برای احداث سالن آمفی‌تئاتر ۳۰۰۰ نفری در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، قاسم اللهیاری امشب _یکشنبه بیستم خرداد_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر که با حضور اعضای انجمن موسیقی استان برگزار شد، از تخصیص بودجه برای احداث سالن آمفی‌تئاتر ۳۰۰۰ نفری خبر داد و اظهار کرد: در شورای ششم طرحی در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی نبوده که با برنامه هدفمند ارائه شود، اما مورد حمایت کمیسیون قرار نگیرد.

وی افزود: در سال جاری برای خرید زمین و جانمایی پروژه و مطالعات طراحی این پروژه در بودجه شهرداری پیش‌بینی شده و در سال آتی احداث پروژه آغاز خواهد شد.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: پروژه احداث سالن آمفی‌تئاتر در دستور کار شهرداری قرار دارد، اما در نشستی که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان هم داشتیم این آمادگی وجود دارد که این پروژه را با همکاری و مشارکت این اداره‌کل انجام دهیم.

اللهیاری از آمادگی این نهاد در همکاری با انجمن موسیقی استان در اجرای جشن‌های سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد و گفت: زبان هنر اثرگذار است و به همین خاطر در جهت نشاط اجتماعی از طرح‌ها و پیشنهادات استقبال می‌کنیم و از ظرفیت هنرمندان در برنامه‌های شهرداری استفاده خواهیم کرد، چرا که هنر ما باید آن باشد تا زبان هنر را در خدمت بیان معارف بیاوریم.

وی در بخش دیگری از این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سازمان زیباسازی در فضاسازی شهری خواستار نگاه ویژه این سازمان به فضاسازی شهری در ایام انتخابات شد.

کد خبر 761662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.