شهرداری نسبت به ارائه رفاهیات به کارکنان سازمان‌های وابسته اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گاهی بین کارکنان شهرداری و سازمان‌ها در اختصاص رفاهیات و تسهیلات تبعیض می‌شود و بی‌عدالتی‌هایی را شاهد هستیم، بنابراین شهرداری باید نسبت به ارائه رفاهیات به کارکنان سازمان‌های وابسته اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ در صدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: یکی از راه‌های انگیزه بخشیدن به کارکنان شهرداری توجه به رفاهیات آن‌هاست، تکریم کارکنان و خانواده آن‌ها نیز در همین راستا است.

وی افزود: گاهی بین کارکنان شهرداری و سازمان‌ها در اختصاص رفاهیات و تسهیلات تبعیض می‌شود و بی‌عدالتی‌هایی را نیز شاهد هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی سازمان‌ها به دلیل درآمد کم، تنهاحقوق را پرداخت می‌کنند و با توجه به این درآمد نمی‌توانند تسهیلاتی را برای کارکنان خود فراهم کنند، بنابراین از واحد رفاه شهرداری می‌خواهیم که نگاهی نیز به کارکنان سازمان‌های وابسته به شهرداری داشته باشند.

وی تصریح کرد: حدود یک‌چهارم سال را پشت سر گذاشتیم، اما عملیات اجرایی بعضی از پروژه‌هایی که در بودجه دیده شده، هنوز آغاز نشده است که موجب می‌شود مجدد اصلاحات زیادی را در بودجه داشته باشیم و قیمت اراضی‌ای که باید تملک شود، روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، بنابراین از شهرداری‌های مناطق خواهش می‌کنیم نسبت به ردیف‌های بودجه نگاه ویژه‌ای شاهد باشند.

کد خبر 761352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.