برگزاری آزمون خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد در استان البرز

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد همزمان با سراسر کشور و شرکت ۵۱۵ داوطلب البرزی در این آزمون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن ظهر امروز _یکشنبه بیستم خرداد_ در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین پیگیری‌های به عمل آمده توسط اداره اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اطلاع‌رسانی برگزاری آزمون استخدامی ویژه فرزندان معظم شهدا و جانبازان ۷۰ درصد، موضوع بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، و پس از برگزاری جلسات متعدد اطلاع رسانی‌های لازم توسط اداره اشتغال و کارآفرینی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به مشمولین آزمون فوق از طریق پیامک، تماس تلفنی، دیدار چهره به چهره، چاپ بنر و اطلاع رسانی در گروهای اجتماعی صورت گرفت.

وی افزود: در نهایت و با توجه به ثبت‌نام ۵۵۰ نفر داوطلب آزمون خاص در این مرحله در استان البرز تعداد ۵۱۵ نفر در آزمون فوق که در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد شرکت کردند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزاری این آزمون را یکی از اقدامات مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره دولت سیزدهم توصیف و خاطرنشان کرد: ایثارگران سرمایه‌های کشور هستند و باید تلاش کنیم که کمترین دغدغه و مشکل را داشته باشند.

دانش‌کهن اضافه کرد: دولت مردمی و انقلابی شهید رئیسی همواره به این مهم توجه ویژه داشته است و کارهای ارزشمندی که در گذشته مغفول مانده بوده را برای جامعه ایثارگری انجام داده است، برگزاری این آزمون یکی از این اقدامات است که می‌تواند بخش مهمی از آینده این عزیزان را تأمین کند.

۲۱۹۲۱ داوطلب مشمول در دومین آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر در کشور ثبت نام کردند که با توجه به ظرفیت ۳۲ هزار نفری اختصاص یافته، در صورت قبولی در آزمون و طی مراحل قانونی داوطلبین جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

کد خبر 761345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.