آمادگی کامل خراسان‌شمالی برای انتخابات/ پیش‌بینی ۹۲۷ شعبه اخذ رای

استاندار خراسان‌ شمالی گفت: ارکان اجرایی و ظرفیت‌های لازم انتخابات به شکل کامل در خراسان‌ شمالی وجود دارد.

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان‌شمالی با بیان اینکه ۲۲ هیئت اجرایی و ۹۲۷ شعبه اخذ رأی انتخابات در استان وجود دارد، اظهار کرد: ارکان اجرایی انتخابات به شکل کامل در خراسان‌شمالی وجود دارد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید مطابق قانون نهایت همکاری را برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های هویت‌شناس وارد استان می‌شوند و رأی‌گیری در انتخابات پیش‌رو تنها با شناسنامه و کارت‌ملی انجام می‌شود.

حسین‌نژاد اضافه کرد: برگزاری انتخابات الکترونیک میان وزارت کشور و شورای نگهبان در حال توافق است که در صورت الکترونیکی شدن انتخابات، خراسان‌شمالی تمام ظرفیت‌های اجرای آن را دارد.

وی اضافه کرد: هنگام تشییع پیکر رئیس‌جمهور، استان چهره غم به خود گرفت که نشان‌دهنده ارادت مردم به شهید رئیسی است، با شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، روح جدیدی در جامعه دمیده شد که موجب برگزاری انتخابات پرشوری خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در جریان سفر وزیر کشور، نشستی توسط مدیرکل سیاسی وی با اعضای احزاب مختلف در استان برگزار شد و سلایق گوناگون سیاسی در خراسان‌شمالی رغبت خود نسبت به انتخابات را عنوان کردند.

حسین‌نژاد گفت: همه کسانی که در جریان انتخابات مجلس دوره دیده بودند در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز امور اجرایی را انجام می‌دهند و کاندیداهای مختلف و طرفداران آن‌ها باید از تخریب دیگران بپرهیزند و تلاش در ارائه برنامه‌های خود داشته باشند.

وی افزود: کارکنان دولت باید تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت داشته باشند، اما از جانب‌داری از افراد بپرهیزند.

کد خبر 761252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.