پیش‌بینی حدود ۷ همت برای خط ۲ متروی اصفهان در بودجه ۱۴۰۳/ اجرای پروژه بدون توقف

شهردار اصفهان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها، سال جاری برای خط دو متروی اصفهان حدود ۷ همت منابع مالی نیاز داریم که این رقم در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و همکاران ما در معاونت مالی و اقتصادی برای تأمین منابع مالی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه نوزدهم خرداد_ در بازدید از سه ایستگاه خط دو متروی این کلان‌شهر (عاشق اصفهانی، زینبیه و دارک) و محل دپوی این خط اظهار کرد: در حال حاضر محوری‌ترین پروژه شهرداری اصفهان خط دو مترو است که بیشترین منابع مالی شهرداری در این خط متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری در تلاش برای تأمین منابع مالی مورد نیاز خط دو متروی اصفهان است، افزود: در بازدید امروز از ایستگاه‌های عاشق اصفهانی، زینبیه و دارک شاهد انجام فعالیت‌های خوبی بودیم، به‌ویژه اینکه در دو ایستگاه مترو عملیات روسازی، ریل‌گذاری و نازک‌کاری آغاز شده است.

پیش‌بینی حدود ۷ همت منابع مالی برای خط ۲ متروی اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای پروژه بدون توقف

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این اقدامات نویدبخش آن است که فاز نخست خط دو متروی این کلان‌شهر طبق برنامه تا پایان سال به صورت آزمایشی بهره‌برداری اولیه می‌شود و شاهد حرکت قطار روی ریل‌های آن هستیم.

قاسم‌زاده با اشاره به احداث محل دپوی خط دو متروی اصفهان گفت: عملیات عمرانی محل دپوی خط دو آغاز شده و سوله‌ها در حال احداث است که امیدوارم با جبهه‌های کاری متعدد در خط دو مترو که در حال فعالیت است بتوانیم هر چه سریع‌تر این پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و یک گام اساسی و زیرساختی به سوی بهبود شرایط حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلایندگی در شهر اصفهان برداریم.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌ها، سال جاری برای خط دو متروی اصفهان حدود ۷ همت منابع مالی نیاز داریم که این رقم در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است و همکاران ما در معاونت مالی و اقتصادی برای تأمین منابع مالی تلاش می‌کنند؛ البته بخشی از این منابع ملی است که باید پیگیری کنیم و امیدواریم تیم اجرایی کشور اعم از هیئت دولت و مراجع مربوطه نیز همکاری لازم را همچون گذشته داشته باشند.

پیش‌بینی حدود ۷ همت منابع مالی برای خط ۲ متروی اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای پروژه بدون توقف

شهردار اصفهان تصریح کرد: بخش دیگری از تأمین منابع مالی مترو نیز مربوط به منابع درآمدی شهرداری است که باید جذب و هزینه شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه عمده درآمد شهرداری ماهانه از منابع داخلی تأمین می‌شود، گفت: بودجه سال جاری شهرداری اصفهان ۳۰ همت است که باید جذب و هزینه کنیم؛ البته روند کار نشان می‌دهد که نباید نگرانی از بابت منابع مالی داشته باشیم و کار به خاطر نگرانی منابع مالی نباید متوقف شود تا پروژه طبق برنامه به نتیجه برسد.

کد خبر 761146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • FR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 0
    خط متروی اصفهان شاهین شهر ، کی قراره راه بیفته؟
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    3 0
    درود بر شما و تمام کسانی که برای پیشرفت کشور تلاش میکنن