احیای یک فضای تبلیغات شهری در اصفهان

گالری بی‌آرتی اصفهان پس از ۱۰ سال، مجدد به فضاهای تبلیغاتی شهری اصفهان برای فرهنگ‌سازی‌های شهری توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گالری بی‌آرتی اصفهان را پس از ۱۰ سال، مجدد به فضاهای تبلیغاتی این کلان‌شهر برای فرهنگ‌سازی‌های شهری بازگرداند.

احیای یک فضای تبلیغات شهری در اصفهان

این فضا که پیش از این در سال‌های گذشته توسط کمیته فرهنگ شهروندی مورد استفاده فرهنگ سازی قرار می‌گرفت، اکنون و بعد از گذشت ده سال مجدد به مجموعه فضاهای تبلغات شهری با موضوع فرهنگ سازی اضافه شده است.

پیش از این گالری‌های شهری از سال ۸۸، گالری مترو از سال ۱۳۹۹ و گالری پایانه از سال ۱۴۰۱ در مجموعه اداره توسعه فرهنگ شهروندی و بر اساس تقویم سالیانه و به صورت دوره‌ای با مدت زمان ماهیانه مورد استفاده قرار می‌گرفت که هم‌اکنون با اضافه شدن ۳۰ ایستگاه از خط اول بی‌آرتی از زندان دستگرد تا میدان قدس، گالری چهارم این اداره نیز قابلیت تولید محتوای فرهنگ سازی پیدا خواهد کرد.

احیای یک فضای تبلیغات شهری در اصفهان

این مجموعه گالری با ظرفیت ۶۰۰ پوستر ۴۵*۶۵ با اعتبار ریالی ۴ میلیارد ریال به‌روزرسانی شده است.

کد خبر 761101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.