دختر قاتل در شیراز دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: دختری که در بلوار معالی‌آباد شیراز، فردی را به قتل رسانده و متواری شده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس استان، کاووس حبیبی اظهار کرد: در سوم خرداد سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره قتل در بلوار دکتر شریعتی (معالی‌آباد) شیراز به پلیس اعلام شد و مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و برابر اظهارات شاهدان عینی مطلع شدند که دختری جوان با پسری ۳۵ ساله درگیر می‌شود و وی را با سلاح سرد به شدت مجروح می‌کند و پسر به دلیل شدت جراحات وارده و خون‌ریزی شدید به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستانش تماس و آن‌ها زمینه فرار وی را مهیا می‌کنند، ادامه داد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی قاتل را شناسایی و عملیات دستگیری وی را آغاز کردند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به‌سرعت به مخفیگاه وی در یکی از محلات شیراز اعزام و موفق شدند قاتل ۳۶ ساله را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این خصوص سه نفر از دوستان مونث قاتل که در فراری دادن وی نقش مؤثر داشته‌اند نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه همه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تاکید کرد: پلیس بدون هیچ‌گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 761086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.