در دولت سیزدهم حمایت از استان‌ها در حوزه‌های فرهنگی بی‌سابقه بود

جانشین وزیر فرهنگ گفت: وزارت فرهنگ، حمایت و نگاه ویژه‌ای به بحث استان‌ها داشت و حمایت از استان‌ها در این دوره چشم‌گیر و بی‌سابقه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد هاشمی صبح امروز _شنبه نوزدهم خرداد_ در هفتمین همایش مدیران کل استان‌های وزرات فرهنگ با صلوات و درود بر روان پاک بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، شهدا، شهید رئیسی و هیئت همراه ضمن اشاره به خدمات ارائه شده در دولت مردمی و لزوم ثبت و مستندسازی این فعالیت‌ها اظهار کرد: بعدها خواهند نوشت که ما تجربه‌های متفاوتی را در دولت مردمی تجربه کردیم و داغ از دست دادن رئیس‌جمهور از جمله این تجربه‎‌ها بود.

وی افزود: شهید رئیسی ویژگی‌های بارزی از جمله عقلانیت در حکمرانی، سعه‌صدر و پختگی اندیشه که یک مدیر برای مدیریت شایسته نیازمند آن است داشتند و علاوه بر این ویژگی‌ها از صفت تقوا هم بهره‌مند بود.

جانشین وزیر فرهنگ ادامه داد: ما خادم دولت آیت‌الله رئیسی هستیم و این برای ما سند افتخاری است.

هاشمی با اشاره به انتصاب مدیران استان‌ها با توجه به اصل شایسته‌سالاری و توجه ویژه وزیر فرهنگ به استان‌ها در این دوره گفت: وزارت فرهنگ، حمایت و نگاه ویژه‌ای به بحث استان‌ها داشت و حمایت از استان‌ها در این دوره چشم‌گیر و بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در هفته‌های آینده گفت: ما شرعا و قانونا مجاز به فعالیت انتخاباتی نیستیم.

جانشین وزیر فرهنگ ادامه داد: در دولت مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهترین چینش‌ها و برترین مدیران استانی را داشته است.

هاشمی ضمن تاکید بر مستندسازی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه فرهنگ در دولت مردمی گفت: برخی از فعالیت‌های دولت مردمی مانند قرارگاه شهید آوینی در حوزه فرهنگ باید در حافظه تاریخی ثبت شود.

در دولت مردمی وارد یک‌دوره تحولی شدیم

در ادامه نیز مهدی رمضانی چابک، مدیرکل دفتر هماهنگی استان‌ها در هفتمین همایش مدیران کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: نوع حمایت وزارت فرهنگ از مجموعه مدیران‌کل باعث ایجاد یک فضای تعاملی بین معاونت‌ها شد.

وی با بیان اینکه آنچه‌که در دوره دولت‌مردمی در بحث تعامل با استان‌ها محقق شد یک‌دوره بی‌نظیر بود، افزود: در دولت مردمی نگاه حمایتی از استان‌ها وجود داشت و منجر به ورود به یک‌دوره تحولی شد.

کد خبر 761043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.