رسانه‌ها از بی‌اخلاقی و بازی در زمین سیاسیون پرهیز کنند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رسانه‌ها با پرهیز از بی‌اخلاقی و بازی کردن در زمین سیاسیون به دنبال جهاد تبیین باشند و از هرگونه رودررویی فاصله بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی امروز _شنبه نوزدهم خرداد_ در نشست بصیرتی با اهالی رسانه استان قزوین اظهار کرد: با وجود اینکه تشکیل قرارگاه جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و وزارت کشور استانداری‌ها را مکلف کرده است که قرارگاه جهاد تبیین را راه‌اندازی کنند، اما این قرارگاه در استان قزوین هنوز تشکیل نشده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین برای همه حوزه‌ها راهکار دارد و در بعضی استان‌ها تشکیل شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را به جامعه تکلیف کردند که در بخش‌های مختلف و مهمی مثل حوزه علمیه نیز مغفول مانده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) نقش جهاد تبیین را در بزنگاه‌های حساس مثل انتخابات مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر به انتخابات اخیر مجلس دوازدهم نگاه کنید، علت بخشی از کاهش مشارکت انتخاباتی استانی و بخشی دیگر کشوری است.

یوسفی تصریح کرد: موضوعاتی از جمله قیمت ارز و نرخ تورم در کلان جامعه مطرح است، اما ناکارآمدی و نارضایتی در بعضی استان‌ها سبب شد که اعداد و نرخ مشارکت اختلاف داشته باشد. عملکرد مثبت مدیران استان به افزایش مشارکت انتخاباتی منجر می‌شود، به این معنا که بعضی اقدامات و کارها با کمترین تلاش و هزینه موجب رضایت عمومی می‌شود و بی‌توجهی نسبت به آن به نارضایتی دامن می‌زند.

وی اضافه کرد: می‌توان با بررسی آماری مشارکت مسئولان و مدیران دستگاه اجرایی در انتخابات به تحلیل‌های متعددی دست یافت، اگر مدیر یک دستگاه دولتی برای مشارکت انتخابات اهتمام داشته باشد، زیرمجموعه نیز به اهمیت مشارکت توجه خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین با تاکید بر اینکه ساختار حکومتی ایران در دنیا مشابه و نظیر ندارد، گفت: اختیارات پادشاه عربستان بالاتر از ولی‌فقیه است و مستندانی وجود دارد که بر مبنای آن‌ها این پادشاه مخالف نظر خلفای اسلامی رفتار کرده است.

یوسفی با انتقاد از رفتارهای مخرب در جریان انتخابات افزود: هرگونه تخریب چهره‌های انتخاباتی آسیب‌زا است و تندروی و اقدامات متعصبانه می‌تواند در نهایت به نظام و کشور خسارت بزند، در ضمن رسانه‌ها با پرهیز از بی‌اخلاقی و بازی کردن در زمین سیاسیون به دنبال جهاد تبیین باشند و از هرگونه رودررویی فاصله بگیرند.

کد خبر 761036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.