اشتغال‌زایی صنعتی ۳۴۰۰ نفری در دولت شهید رئیسی

مدیرکل صمت استان قزوین گفت: با احیای ۱۳۶ واحد صنعتی راکد و نیمه‌راکد در دولت شهید رئیسی، ۳۴۳۱ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن رستمی امروز _شنبه نوزدهم خرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه صنعت استان اظهار کرد: در مدت حدود سه‌ساله دولت آیت‌الله شهید رئیسی ۱۳۶ واحد تولیدی و صنعتی احیا شدند که

وی با اشاره به احیای ۲۵ واحد صنعتی در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم در استان قزوین افزود: در سال ۱۴۰۰ در مجموع ۲۵۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری در صنایع راکد و نیمه‌راکد صورت گرفت که با احیای آنها ۸۳۳ نفر شاغل شدند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از احیای ۵۶ باب واحد تولیدی و صنعتی در سال دوم فعالیت دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ با سرمایه‌گذاری ۵۵۹ میلیارد تومانی در مجموع ۱۶۸۷ نفر در صنایع احیاشده مشغول به کار شدند.

رستمی با بیان اینکه در سال سوم نیز ۵۵ واحد تولیدی احیا شد، ادامه داد: در سال سوم یعنی سال ۱۴۰۲ در این ۵۵ واحد صنعتی ۲ هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفت که منجر به اشتغال ۹۱۱ نفر شد.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۵ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال احیا شد و پس از آن ۹۱۱ نفر مشغول به کار شدند؛ بنابراین عزم دولت سیزدهم به ویژه شخص شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در رونق واحدهای تولیدی و گردش چرخ کارخانجات بی‌بدیل بود که این اراده در حوزه اقتصاد ستودنی است.

کد خبر 760952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.