افزایش پرواز زنجان به مشهد به ۵ روز در هفته

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: تقاضا برای انجام سفرهای هوایی به مشهد مقدس افزایش پیدا کرده است که بر این اساس تعداد پروازها به پنج روز در هفته افزایش پیدا خواهد کرد.

محمدجواد یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به افزایش تقاضا برای انجام سفرهای هوایی زنجان به مشهد اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد پروازها، مذاکراتی با شرکت قشم ایر در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر سه پرواز هوایی از زنجان به مقصد مشهد انجام می‌گیرد که بر این اساس دو پرواز دیگر نیز اضافه خواهد شد که در مجموع به پنج روز در هفته خواهد رسید.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین از پیگیری برای برقراری پرواز زنجان به نجف خبر داد و گفت: این پروازها از ماه آینده برقرار خواهد شد و امیدواریم در این حوزه نیز شاهد استقبال مردم باشیم.

یگانه با بیان اینکه تاکنون روز و ساعت برقراری این پروازها اعلام نشده است، اضافه کرد: طبق آخرین پیگیری‌ها و قول شرکت هواپیمایی ماهان، برقراری این پروازها از اوایل ماه آینده عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به هزینه این نوع پرواز نیز گفت: در تلاش هستیم با راهکارهایی هزینه‌های ارزان‌تری نیز برای سفر هوایی زنجانی‌ها به عتبات عالیات فراهم شود که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پروازهای حج تمتع نیز از فرودگاه زنجان انجام شد، اضافه کرد: در سال‌جاری، شش پرواز از فرودگاه زنجان انجام شد.

یگانه ادامه داد: در سال‌جاری یک هزار و ۳۹۲ زائر زنجانی از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام شدند و برگشت نیز از همان مسیر خواهد بود.

کد خبر 760704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.