استقرار نیروهای خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی در کاهش آمار تصادفات موثر است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طول راه‌های خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است، گفت: حضور نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیل در راه‌های استان در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای تأثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده، امروز _پنجشنبه هفدهم خرداد_ در کمیسیون ایمنی راه‌های استان اظهار کرد: با توجه به ضرورت ایجاد استراحتگاه موقت با نصب سیاه چادر و امکاناتی مانند سکو، آب، برق، گاز و دو سرویس بهداشتی در ۳۹ نقطه، باید در کارگروه زیربنایی مصوب شود که در ۲۳ نقطه، نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان و پلیس حضور داشته باشند.

وی افزود: دبیرخانه کمیسیون این ۳۹ نقطه را برای دریافت نظرات اعضای کمیسیون به دستگاه‌ها اطلاع رسانی می‌کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فرمانداری‌ها باید در خصوص اینکه دستگاه‌های اجرایی در ایام نوروز، خودروهای خود را در پلیس راهور قرار دهند، تدبیر کنند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه طول راه‌های خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است، افزود: حضور نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام تعطیل در راه‌های استان در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای تأثیرگذار است.

به گزارش ایمنا، در این نشست علاوه بر بررسی مصوبات جلسه قبل، رئیس پلیس راهور و مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گزارش‌هایی در خصوص نتایج اجرای طرح نوروزی ارائه کردند.

کد خبر 760593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.