ساخت ۷۰۰ خانه سازمانی برای نیروهای پلیس در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طی سال‌های آینده حدود ۷۰۰ خانه سازمانی در استان به ویژه در نقاط محروم احداث خواهد شد تا کسانی که در این شهرستان‌ها خدمت می‌کنند، دغدغه مسکن نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم علی ابراهیمی ظهر امروز _پنج‌شنبه هفدهم خرداد_ در مراسم افتتاحیه ستاد انتظامی شهرستان آوج اظهار کرد: همواره دغدغه ما این بوده که در رابطه با کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نقاط کم‌برخوردار و محروم در خصوص حفاظت فیزیکی، تکمیل تجهیزات و نیروی انسانی گام‌های مثبتی برداریم.

وی افزود: گستردگی و پهناوری شهرستان آوج موجب شد که برای آن ستادی را به‌صورت مجزا تعریف کنیم، پیش از این شهرستان آوج از نظر نیروی انسانی، تخصیص امکانات و زیرساخت‌ها قابل قبول نبود، با توجه به مکاتباتی که با مرکز انجام شد و با حمایت‌های استاندار و مسئولان شهرستان موفق به راه‌اندازی ستاد انتظامی در این شهرستان شدیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مردمی و مخلص و همراهان ایشان عنوان کرد: ما در سفری که آیت‌الله رئیسی به استان قزوین داشتند، نواقص و کمبودهای حوزه انتظامی را برای ایشان شرح دادیم، ایشان دستور احصای نیازمندی‌های استان در این حوزه را دادند که در این لیست، نیازمندی‌های شهرستان آوج و احداث کلانتری جزو اولویت‌ها بود.

سردار ابراهیمی تأکید کرد: آیت‌الله رئیسی از آن دسته رؤسای جمهور بود که به قول خویش عمل می‌کرد، یعنی صادق‌القول بود، در سفر ایشان به استان قزوین اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای حوزه انتظامی به شهرستان آوج اختصاص پیدا کرد، ایشان حتی پس از بازگشت از قزوین پیگیر تخصیص اعتبارات بودند و این حجم از پیگیری ایشان مثال‌زدنی بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی کاملاً به دردهای مردم و مشکلات نیروهای مسلح واقف بود، در دو دیداری که در خدمتشان بودیم فرمودند نیروی انتظامی ستون و خیمه‌گاه اصلی امنیت کشور است، به همین دلیل به‌صورت ویژه به مباحث انتظامی و امنیتی توجه داشتند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه بودجه تخصیص‌یافته متناسب با بودجه موردنیاز برای احداث این ستاد نبود، گفت: در نهایت و با اختصاص چهار میلیارد تومان توسط فرمانده انتظامی فراجا و ۳.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ۵ درصدی دولت این ستاد تکمیل شد.

سردار ابراهیمی گفت: پلیس در مأموریت‌های متنوع خود بیشترین تعاملات را با مردم دارد و محل رجوع مردم به پلیس باید در شأن این مردم باشد، شهرستان آوج دارای مردمانی شریف، نجیب، کم‌توقع و پرکار است و بخش عمده‌ای از مواد غذایی استان قزوین در این شهرستان تأمین می‌شود؛ بنابراین لازم بود فضای انتظامی مناسب برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: فراجا در بحث خانه‌های سازمانی دچار عقب‌ماندگی زیادی است و طی سال‌های آینده حدود ۷۰۰ خانه سازمانی در استان به ویژه در نقاط محروم احداث خواهد شد تا کسانی که در این شهرستان‌ها خدمت می‌کنند، دغدغه مسکن نداشته باشند.

کد خبر 760553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.