نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور در گرگان رونمایی می‌شود

شهردار گرگان از رونمایی و آغاز به‌کار نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور درگرگان خبر داد و گفت: مراسم رونمایی در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان سیدمحمدرضا سیدالنگی، اظهار کرد: شهر گرگان دارای ظرفیت‌های گردشگری، آثار تفریحی، طبیعی و تاریخی ارزشمندی است و تلاش ما این است تا این ظرفیت‌ها را به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت شناساندن این ظرفیت‌ها به شهروندان، گردشگران و سرمایه‌گذاران، شهرداری گرگان نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور را در مرکز استان رونمایی می‌کند.

شهردار گرگان توضیح داد: اتوبوس گردشگری گرگان، دوطبقه، مجهز به سقف متحرک، دارای فضای پذیرایی و امکانات رفاهی است و حدود ۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: مراسم رونمایی و آغاز به کار اتوبوس گردشگری گرگان به همراه جشن وصال (جشن ازدواج ۱۲ زوج جوان) به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) در روز شنبه، نوزدهم خرداد ساعت ۱۶ در سایت ورزشی هم‌کلاسی ناهارخوران برگزار می‌شود.

کد خبر 760249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.