کشف ۱۳۲ کیلوگرم حشیش و تریاک در شهرستان جاسک

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در عملیات مأموران پلیس شهرستان جاسک دو دستگاه موتورسیکلت با ۱۳۲ کیلوگرم حشیش و تریاک توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی فرماندهی استان، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک طی اشراف اطلاعاتی از جابه‌جایی مواد افیونی به‌وسیله دو دستگاه موتورسیکلت در جاده‌های خاکی صعب‌العبور منطقه «سران بارشکان» حوزه آن شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اعزام به محل مذکور و پایش چندین ساعته جاده، دو دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در جاده‌های خاکی صعب‌العبور منطقه «سران بارشکان» که قصد آمدن به جاده آسفالت را داشتند، مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: راکبان به دستور ایست مأموران توجهی نکردند و با افزایش سرعت از محل متواری شدند که در تیراندازی پلیس با رها کردن موتورسیکلت‌ها و با توجه به تاریکی هوا و پستی بلندی‌های خاکی اطراف اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیگیری جهت دستگیری قاچاقچیان خاطرنشان کرد: از موتورسیکلت‌های توقیفی ۱۰۳ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲۸ کیلو و ۵۳۰ گرم تریاک جمعاً ۱۳۲ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از داخل خورجین آنها کشف شد.

کد خبر 760246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.