به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سیدیاسر حسنپور اظهار کرد: با بررسیهای بهعمل آمده عمده شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در دو ماهه ابتدایی سالجاری بهترتیب مربوط به حوزههای اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت بودهاند که با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات و رادیویی و اپراتورها، به کلیه شکایات در حوزه اینترنت و تلفن ثابت و همچنین به ۹۴ درصد از شکایات حوزه تلفن همراه پاسخ داده شده است.
وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی سامانه ۱۹۵ در جهت افزایش رضایت مردم و پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات، افزود: در دو ماهه ابتدایی سالجاری به بیش از ۹۸ درصد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شده است.
حسنپور خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین وظایف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، پیگیری رفع موانع و مشکلات ارتباطی مشترکان و افزایش رضایتمندی آنها است، مصرفکنندگان هر یک از خدمات از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه، اینترنت، خدمات پستی، دفاتر پیشخوان و سایر موارد مرتبط با ارتباطات و شرکتهای ارائه کننده خدمات میتوانند درخواستها و مشکلات خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق سامانه ۱۹۵ با مسئولان این حوزه مطرح و پیگیری کنند.
نظر شما