گردهمایی منطقه‌ای غدیری‌ها در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از نشست مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی منطقه در روز شانزدهم خرداد تحت عنوان «تا ابد بر این عهدیم» خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نشست مدیران، نخبگان و فعالان فرهنگی منطقه ۹ اصفهان با حضور️ مسئولان حوزه‌ای مقاومت و پایگاه‌های تابعه برادر و خواهر به‌همراه فعالان فرهنگی و فضای مجازی، مجمع معتمدان انقلاب غرب اصفهان، مسئولان کانون‌ها، هیئت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی، مسئولان فرهنگسراهای منطقه در روز چهارشنبه شانزدهم خرداد ساعت ۲۰ در مجتمع امام خمینی (ره) واقع در خیابان آتشگاه، خیابان نبوی‌منش برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نشست گفت‌وگو پیرامون شناخت صحنه و وضعیت میدانی، چگونگی حضور مؤثر، معرفی مجموعه پشتیبان غدیر و انتخابات جهت تسهیل‌گری، ارائه الگو و ایده و راهکارهای عملیاتی مورد بحث و برسی قرار خواهد گرفت.

گردهمایی منطقه‌ای غدیری‌ها در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت از جایگاه خاصی در میان شهروندان به‌ویژه شهروندان منطقه ۹ برخوردار است و بر این اساس و به مناسبت عید غدیر خم شهرداری اصفهان علاوه بر جشن‌های مردمی، برپایی جشن‌های مختلفی در محلات مختلف شهر برنامه‌ریزی خواهد کرد.

قاضی‌عسگر گفت: لازمه برگزاری این برنامه‌ها حضور پرشور خود مردم است تا شهرداری به‌عنوان نهادی تسهیل‌گر بتواند به سازمان‌های مردم‌نهاد کمک کند.

کد خبر 760058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.