پیش‌بینی بارش پراکنده باران در ارتفاعات غربی مازندران

معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی مازندران گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـشیابی هواشناسـی شاهد بارش پراکنده باران، رعدوبرق و وزش باد را در ارتفاعات غربی استان هستیم.

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به وضعیت جوی این استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز سه‌شنبه پانزدهم خرداد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش تدریجی دما را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تداوم این شرایط جوی تا روز پنجشنبه هفدهم خرداد ادامه دارد، افزود: در ارتفاعات غربی و مرکزی استان در ساعات بعدازظهر امروز با رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد مواجه می‌شویم.

معاون توسعه و پشتیبانی هواشناسی مازندران عنوان کرد: اما بعدازظهر روز چهارشنبه شانزدهم خرداد مقدار و شدت بارش در ارتفاعات هم مرز با استان‌های تهران، البرز و قزوین بیشتر خواهد بود.

اسدی وضعیت آب‌وهوایی در روزهای جمعه هجدهم و شنبه نوزدهم خرداد در ارتفاعات غربی استان را صاف تا نیمه ابری مطرح کرد و گفت: اما این وضعیت در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعدوبرق پراکنده تغییر می‌کند.

وی با اعلام بر اینکه سایر نقاط استان نیز در این ایام صاف تا قسمتی ابری با افزایش دما گاهی وزش باد خواهد بود، عنوان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آتی هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم شاهد خواهیم بود.

کد خبر 760039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.