سهمیه استان ایلام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و ایثارگران ۴۹۵ نفر است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر پنجشنبه هفدهم خردادماه برگزار می‌شود گفت: سهمیه استان ایلام در این آزمون ۴۹۵ نفر است

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛ محمد رحیمی اظهار کرد: این آزمون استخدامی در مراکز استان‌ها رأس ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می‌توانندجهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ به سایت مجری برگزاری آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: داوطلبان ضمن دریافت کارت ورود به جلسه باید مندرجات آن را مطالعه و رعایت نموده و با همراه داشتن اقلام مورد نیاز، حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل مندرج در کارت ورود به جلسه حضور بهم رسانند.

کد خبر 759967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    4 2
    این یه ظلم بزرگ علیه همه کسانی است که هر چه درس خواندن وتلاش کردند به هیچ جا نرسیدند.این ضد شایسته سالاری وعدالت اجتماعی است.سهمیه یعنی حق دیگران را ضایع کردن