شایسته‌سالاری را حاکم می‌کنم

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: حاکم کردن شایسته سالاری و لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و عزم ملی برای بازسازی همه حوزه‌های اقتصادی کشور با هدف بهبود زندگی مردم را در دستورکار دارم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیده زرآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد اعظم طالقانی و زهرا شجاعی اظهار کرد: تلاش‌های مستمر این دو نفر برای اینکه شورای نگهبان تفسیری از رجل سیاسی داشته باشد، ثمربخش بود و امروز این اتفاق رخ داده است. خود آنان پیش ما نیستند، ولی ما نتایج تلاش‌های آن دو را شاهد هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های خود ادامه داد: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی ترسان و سپردن کار به افراد توانمند جهان شناس، دانا و منع نهادهای دیگر از دخالت در آن، اولویت دادن به سیاست تنش زدایی و اعلام اینکه سیاست اصلی جمهوری اسلامی ایران صلح، برپایی عدالت، توسعه، امنیت و مردم سالاری در منطقه است و با اینکه طرفدار محرومان و مخالف سرکوب و ترور است، اما تعامل با همه را بر هر شیوه دیگر ترجیح می‌دهد. همچنین حاکم کردن شایسته سالاری و تعطیل کردن سلطه پنهان امنیتی در انتصابات، گزینش‌های مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها، لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و عزم ملی برای بازسازی همه حوزه‌های اقتصادی کشور با هدف بهبود زندگی مردم را در دستورکار دارد.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: اصلاح رویکرد سیاست داخلی با اولویت توسعه و بازگرداندن نیروهای نظامی به مسئولیت خود و مبارزه با فساد و همچنین آزادی اطلاع رسانی و حمایت از رسانه‌های مستقل، آزادی زندانیان سیاسی و ایجاد تسهیلات برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور برنامه دیگر من است.

کد خبر 759790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 0
    کاندیدای ما رو ببین تو رو خدا به جای این که بگه امیدوارم یه انسان صالح رئیس جمهور بشه با ادبیات جنسیت زده فقط جنسیت رئیس جمهور براش مهمه