۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات در جاده‌های کردستان نصب می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از نصب ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: طی دو سال اخیر تغییر و تحولات در خصوص ارتقای سامانه‌های هوشمند در سطح جاده‌های استان انجام شده و امسال نیز نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به نصب ۲۰ سامانه هوشمند طی دو سال اخیر، افزود: امسال نیز به جهت مدیریت سرعت کاربران جاده‌ای و ایمنی راه‌ها ۱۰ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور در سطح جاده‌های استان نصب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: این تعداد دوربین در نقاط اولویت‌دار که شاهد بیشترین تصادفات جاده‌ای بوده‌اند، به کمک راهنمایی و رانندگی انتخاب شده است.

حسنی همچنین از جابه‌جایی پنج سامانه قبلی در نقاط جدید و پرحادثه استان خبر داد و اضافه کرد: امسال همچنین ۳۰ سامانه پایش تصویری و عکسبرداری ثابت و ۱۶ سامانه تردد شمار آنلاین به تعداد سامانه‌های مرکز مدیریت راه‌های استان اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم برای این سامانه‌ها توسط سازمان راهداری تأمین انجام می‌شود ضمن اینکه اگر اعتبارات استانی نیز در اختیار داشته باشیم می‌توانیم نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها با سرعت بیشتری اقدام کنیم.

کد خبر 759714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.