رئیس‌جمهور شهید برای حل مشکل جوانان، نهضت مسکن ملی را پایه‌گذاری کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: رئیس‌جمهور شهید برای حل مشکل جوانان، نهضت مسکن ملی را پایه‌گذاری کرد و می‌طلبد برای خانه‌دار شدن جوانان و به یادگار ماندن این نهضت ارزشمند، با قدرت و شدت کار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوی، کریم علی‌نژاد امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع ۱۰۵۰ واحدی یاشار طرح نهضت ملی مسکن در خوی با انتقاد از وضعیت مساکن مهر خوی هنگام بارش‌ها، اظهار کرد: مردم انتظار دارند مشکلات مساکن مهر در اسرع وقت حل و فصل شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید برای حل مشکل جوانان، نهضت مسکن ملی را پایه‌گذاری کرد و می‌طلبد برای خانه‌دار شدن جوانان و به یادگار ماندن این نهضت ارزشمند، با قدرت و شدت کار شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: از مسئولان در خواست دارم در احداث مساکن ملی، از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

علی‌نژاد با اعتقاد به اینکه با تکمیل مسکن ملی، مشکلات جوانان در زمینه مسکن حل می‌شود، ادامه داد: درباره مساکن محرومان در خوی، اقدامات خوبی شده است و نیازمند واگذاری قطعات بیشتری از سوی اداره کل مسکن و شهرسازی هستیم.

کد خبر 759687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.