مدیران قضایی خراسان شمالی ارزشیابی می‌شوند

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به در دستور کار قرار داشتن ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان قضایی و اداری گفت: سنجش عملکردها بر اساس ارزشیابی نقطه به نقطه به عنوان اولویت اصلی دادگستری کل استان در سال جاری انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا براتی‌زاده امروز _یکشنبه سیزدهم خرداد_ در حاشیه بازدید سرزده از حوزه قضائی آشخانه، اظهار کرد: رعایت نظم و انضباط اداری و اعمال نظارت‌های مستمر و پیوسته به منظور بهبود شاخص‌های عملکردی در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: رعایت قانون و نظم و انضباط سبب می‌شود روند انجام امور در یک مجموعه سازمانی به صورت برنامه ریزی شده و کاملاً هدفمند و ضابطه مند و در عین حال توأم با سرعت و سهولت بیشتری انجام شود.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حداقل بخشی از نتایج این سازوکار نظام مند در قالب جلب اعتماد عمومی و تحقق عدالت قضائی متجلی خواهد شد.

براتی‌زاده با اشاره به در دستور کار قرار داشتن ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان قضائی و اداری، عنوان کرد: سنجش عملکردها بر اساس ارزشیابی نقطه به نقطه به عنوان اولویت اصلی دادگستری کل استان در سال جاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به بکارگیری مشوق‌های انگیزشی و ساز و کارهای تنبیهی در راستای بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان، تصریح کرد: ممکن است در یک مجموعه افرادی بیشترین نقش را در بهبود شاخص‌های کمی و کیفی عملکردی داشته باشند و در طرف مقابل کسانی نیز با عملکرد ضعیف خود، فرایند انجام کار سازمانی را در بخش‌های مختلف تحت تأثیر تبعات منفی قرار دهند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: یک مدیر باید در این موارد با بهره‌گیری از ابزارهای قانونی تحت اختیار به مقتضای شرایط و وضعیت موجود بهترین تصمیمات را اتخاذ کند.

کد خبر 759632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.