آغاز مرحله دوم «طرح نام» شهرداری سمنان

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان از آغاز مرحله دوم طرح نهضت احیای محله های کم‌برخوردار با عنوان «طرح نام» توسط شهرداری سمنان خبر داد.

عباس بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، اظهار کرد: طرح نهضت احیای محله با عنوان «طرح نام» با اولویت محله‌های کم‌برخوردار، سال گذشته شهردار سمنان به همراه رئیس شورای اسلامی شهر و مدیران شهری از نقاط مختلف محله کهنه دژ در بافت تاریخی شهر سمنان بازدید کردند و پس از ارزیابی‌های اولیه، این طرح به‌صورت رسمی آغاز شد.

وی افزود: مرمت و بازسازی دیوارهای گذرهای تاریخی در این محله، جمع‌آوری جداول قدیمی و کف‌فرش فرسوده پیاده راه و اجرای کف‌فرش جدید پیاده‌راه، احداث کانیوو، جدول‌گذاری محوطه و مرمت و بازسازی محله از جمله اقداماتی بود که در قالب طرح نام در این محله کم‌برخوردار انجام شد که با تخصیص اعتبار در سال جدید، شاهد پایان اجرای طرح نام در محله کهنه دژ خواهیم بود.

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: مرحله دوم طرح نهضت احیای محله‌های کم‌برخوردار با عنوان «طرح نام» در محله پیرنجم‌الدین سمنان توسط عوامل این منطقه شهری آغاز شده و عملیات‌های اجرایی اصلاح روشنایی، احداث کانیوو، آسفالت‌ریزی، مرمت پیاده‌روها، تعویض کف‌فرش و جداول در دستور کار قرار گرفته است.

بابایی تصریح کرد: برای آغاز اجرای طرح نام در این محله، عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی محوطه با مشارکت عوامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سمنان انجام شد.

کد خبر 759591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهیار IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 0
    بافت تاریخی سمنان در خطر است
  • علیرضا همتی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    0 0
    درود بر مدیر جهادی دکتر بابایی