امیدواری مدیرعامل آبفای هرمزگان برای گذر از تنش آبی در تابستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: امیدواریم با تلاش جمعی، ضمن فرهنگ‌سازی درباره مصرف بهینه آب به‌ویژه در ماه‌های پیش‌ِرو، تابستان بدون‌تنشی سپری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب‌وفاضلاب هرمزگان، عبدالحمید حمزه‌پور در مراسم معارفه مدیر جدید امور آب‌وفاضلاب میناب ضمن قدردانی از همراهی و حساسیت‌های فرماندار و امام جمعه میناب درباره موضوع آب، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش جمعی، ضمن فرهنگ‌سازی درباره مصرف بهینه آب به‌ویژه در ماه‌های پیش‌ِرو، تابستان بدون‌تنشی سپری شود.

وی تخصیص اعتبارات حوزه آب‌رسانی و نگاه ویژه فرماندار به این موضوع را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش زیادی از شبکه‌های توزیع آب شهرستان میناب فرسوده است که در تلاش هستیم تا با اختصاص بودجه به این موضوع نسبت به نوسازی شبکه‌ها اقدام کنیم.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب هرمزگان، جلوگیری از آبیاری فضای سبز و درختان با آب شرب را مورد اشاره قرار داد و گفت: انتظار داریم دهیاری‌ها و شوراها با محوریت فرمانداری در این باره همکاری کنند تا در تأمین نیاز آب شرب مشترکان با مشکل مواجه نشویم.

حمزه‌پور خواستار حمایت فرمانداری در وصول مطالبات با هدف تقویت زیرساخت‌های آب‌رسانی شد و گفت: وصول مطالبات تأثیر بسزایی در کیفیت خدمات دارد که امیدواریم با تعامل و همکاری مجموعه فرمانداری و آبفای میناب شاهد وضعیت مناسبی در آب‌رسانی به شهرها و روستاهای میناب باشیم.

وی در نشست جداگانه با امام جمعه میناب، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب را پراهمیت یاد کرد و گفت: با توجه به تأثیرگذاری ائمه جمعه و جماعات در ترویج مصرف بهینه آب، این همکاری‌ها می‌تواند مردم را درباره کم‌آبی آگاه‌تر کند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب هرمزگان از حمایت این مجموعه در راستای برگزاری همایش‌ها تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا در راستای صرفه‌جویی و آگاه‌سازی مردم از آینده آب، برنامه مشارکتی با همکاری دفتر امام جمعه میناب برگزار کنیم.

حمزه‌پور در نشست مشترک مدیر جدید امور آبفای میناب با کارکنان این مجموعه با تاکید بر همکاری تمام پرسنل گفت: در خدمات‌رسانی به مردم باید از جزیره‌ای عمل کردن دوری کنیم و تلاش کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

وی مجازسازی انشعابات، وصول به موقع مطالبات، رفع فوری حوادث روی خطوط و شبکه توزیع را مقدمه خدمت‌رسانی مطلوب عنوان کرد و گفت: با توجه به نیروهای متخصصی که در شهرستان میناب حضور دارند امیدواریم در آینده شاهد بهبود بیش از پیش وضعیت آب میناب باشیم.

کد خبر 759453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.