گره‌گشایی از مشکلات محرومان از ویژگی‌های دولت سیزدهم بود

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: توجه شهید جمهور به گره‌گشایی از مشکلات محرومان از ویژگی‌های دولت سیزدهم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، جعفر صباغیان پیش از ظهر امروز _شنبه دوازدهم خرداد_ در آئین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار کرد: سید محرومان لقبی بود که به شهید رئیسی تعلق گرفت و مدال افتخاری برای ایشان بود.

وی افزود: امام راحل در استان مرکزی، این مهد کهن پرورش یافت و انقلاب اسلامی را تأسیس کرد این در حالی است که در ادبیات و اندیشه ایشان، همواره توجه به پابرهنگان، محرومان و مستضعفان از جمله دغدغه بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: توجه شهید جمهور به گره‌گشایی از مشکلات محرومان از ویژگی‌های دولت سیزدهم بود.

صباغیان ادامه داد: توانمند کردن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از جمله تأکیدات و دغدغه‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سید محرومان بود.

وی گفت: این در حالی است که شاهد بودیم در سال گذشته جشن و خودکفایی ۱۰۰ هزار خانواده تخت حمایت با حضور شهید رئیسی برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: به طور حتم کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند همه این اقدامات را به تنهایی به پایان برساند بلکه حمایت و مشارکت نیکوکاران گرامی و خیرین ارزشمند که سرمایه‌های معنوی جامعه محسوب می‌شوند در این مسیر نهاد مقدس امداد را همراهی کرد.

صباغیان اظهار کرد: حمایت و نگاه مثبت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران ولایی، نهاد امداد را در رسیدن به اهداف مقدس خود کمک کرد.

وی گفت: محرومیت در کشور بسیار گسترده است و معتقد هستیم فرد نباید به‌عنوان مددجو کمیته امداد باقی بماند، مگر اینکه بیمار صعب‌العلاج و یا سالمند باشد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: سالانه در راستای تقویت جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

صباغیان با اشاره به ساخت بیش از ۳۳ هزار مسکن مددجویی توسط کمیته امداد افزود: اگر کمیته امداد در حوزه مسکن، اشتغال و تحصیل افراد تحت پوشش فعالیت دارد برای توانمندسازی افراد است.

وی ادامه داد: از مدیرکل جدید انتظار می‌رود در راستای رسیدن به اهداف سازمانی با مدیران ارشد استان ارتباط خوبی برقرار نموده و از ظرفیت بی‌بدیل نیروی انسانی مجموعه امداد به خوبی استفاده شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: همچنین تعامل حداکثری با نمایندگان مجلس، توجه به اشتغالزایی و ایجاد درآمد باثبات با رعایت کرامت انسانی، تحقق حداکثری مشارکت‌های مردمی با توجه به شعار سال و تکریم ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف از جمله برنامه‌های مدیرکل جدید خواهد بود.

کد خبر 759274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.