استفاده از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری ارومیه برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر ضرورت افزایش مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مدیریت شهری در ارومیه از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی خود در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌سازی برای انتخاب اصلح بهره خواهد برد.

توماج وحیدافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از آمادگی مدیریت شهری در ارومیه برای برگزاری انتخابات پرشور چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

وی افزود: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب که همواره خواستار برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری هستند، تمامی تلاش خود را به‌کار خواهد بست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان وجود حس مسئولیت‌پذیری از سوی این نهاد مردمی گفت: در این راستا مجموعه‌های مختلف شهرداری ارومیه هرکدام بسته به شرح وظایف و مسئولیت‌های خویش با نظارت و پیگیری شورای شهر اقداماتی از قبیل فضاسازی، برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف در سطح محلات و مشارکت با سایر دستگاه‌ها و نهادها را در جهت افزایش مشارکت پیگیری خواهند کرد.

وحیدافشار ادامه داد: مدیریت شهری با توجه به ظرفیت‌های قابل توجه خود قطعاً می‌تواند در راستای افزایش مشارکت نقش بسزایی در سطح شهر داشته باشد.

وی با اشاره به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد: برنامه‌ریزی جدی در راستای فعال شدن تمامی فرهنگسراهای محلات و همکاری منسجم آن‌ها با مساجد، پایگاه‌های بسیج و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند نقش مؤثری در ترغیب عموم شهروندان به مشارکت در انتخابات داشته باشد.

وحیدافشار یادآور شد: همچنین روابط عمومی و سایر سازمان‌های اجرایی و عملیاتی شهرداری نیز در فضاسازی رسانه‌ای، محیطی و تبلیغات شهری باید نقش خود را به خوبی در راستای افزایش مشارکت ایفا کنند.

وی عنوان کرد: تأمین نیروی انسانی و خودروهای مورد نیاز نیز از جمله دیگر مواردی است که مدیریت شهری همچون سال‌های گذشته در صورت نیاز اقدام به آن خواهد کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری با تمامی توان در راستای برگزاری انتخابات پرشور، حداکثری و آبرومند در کنار فرمانداری، استانداری و مجموعه دولت و مجریان امر بوده و از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی خود در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌سازی برای انتخاب اصلح بهره خواهد برد.

کد خبر 758933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.