نمایندگان جدید از دخالت‌های ناصواب پرهیز کنند

امام جمعه بجنورد گفت: نمایندگان جدید مجلس با وضع قوانین مورد نیاز کشور و پرهیز از دخالت‌های ناصواب در کار دیگر قوا، به تعهدات خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ جمعه یازدهم خرداد _ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بجنورد، به بیان مصادیقی از اخلاق کریمانه اهل بیت پرداخت و اظهار کرد: فرونشاندن خشم و عمل به عفو و احسان، از توصیه‌های قرآن است که عمل به آن، بسیاری از ناهنجاری‌ها و تشکیل پرونده‌های نزاع در جامعه را کنترل می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از تشکیل مجلس جدید مطابق زمان‌بندی و با تبیین توصیه‌های رهبری به نمایندگان مجلس، افزود: وضع قوانین و نظارت بر مجریان و پرهیز از دخالت‌های ناصواب در امور دیگر قوا، از تعهدات نمایندگان است.

امام جمعه بجنورد گفت: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس در وضع قوانین مصالح حوزه انتخابیه، استان و کشور را مد نظر قرار دهند.

حجت‌الاسلام نوری با تشریح اوضاع غم‌بار غزه گفت: ۲۰ درصد مردم غزه در این هشت ماه، شهید یا زخمی شده‌اند و در جلو چشم دنیای مدعی حقوق بشر، جنایات هولناکی همچنان رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی حتی از یزیدیان درنده خوتر هستند، ادامه داد: این امر که اسرائیل غده سرطانی است و باید با استکبار مبارزه کرد، مشی امام راحل است و ما هیچ وقت با استکبار سازش نداریم چرا که آن‌ها سازش ندارند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دیدیم که دانشجویان سایر کشورها همچون آمریکا به پا خواستند و خواستار توقف نسل‌کشی شدند اما دولت آمریکا آن‌ها را بازداشت کرد و به زندان انداخت اما رهبر فرزانه انقلاب با وجود اینکه رئیس‌جمهور کشورمان به شهادت رسیده و در حال برگزاری انتخاب هستیم حواسشان به طور کامل به این دانشجویان بود و به آنها نامه‌ای حکیمانه و پر معنا نوشتند.

کد خبر 758916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    از الان شروع کردنا