شناخت مسائل برای تدوین طرح جامع شهر اصفهان ضروری است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اگر بتوانیم مرحله شناخت را در طرح جامع خوب انجام دهیم، مرحله تشخیص درست‌تر اتفاق می‌افتد، داشتن اطلاعات کاملا درست و نزدیک به واقعیت مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید در این مسیر در نظر داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا قاری‌قرآن امروز _پنجشنبه دهم خرداد_ در نشست مدیریت شهری پیرامون برنامه جامع شهر اصفهان که در تالار گفت‌وگوی اصفهان در موزه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای طرح جامع نیاز به نگاه ویژه‌تری داریم، شهر یک موجود زنده است و داشتن برنامه پنج سال در دوره‌های گذشته شیوه‌های اولیه بود.

وی افزود: این برنامه بر اساس نگاه بالا به مسائل تهیه می‌شد، که بعدها متوجه شدند این‌ها پاسخگو نیست، بنابراین به این موضوع رسیدند که قبل از ورود به طرح باید شناخت داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید بر اینکه افرادی که درگیر کار هستند، می‌توانند بهترین شناخت را داشته باشند، تصریح کرد: در دوره قبل شورای اسلامی شهر این اتفاق افتاد و فرم‌ها تهیه شد، البته شیوه و نگاه این بود که نظر مخاطبان به‌عنوان کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند دریافت شود.

قاری‌قرآن با تاکید بر اینکه اگر بتوانیم مرحله شناخت را خوب انجام دهیم، مرحله تشخیص درست‌تر اتفاق می‌افتد، گفت: داده‌های اولیه اساس و زیربنای این کار است، امروز در مواجه با شهری قرار داریم که کار می‌کند، در صورتی که نگاه به آینده داشته باشیم، اطلاعات درستی خواهیم داشت، چراکه داشتن اطلاعات کاملاً درست و نزدیک به واقع مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید در این مسیر در نظر داشته باشیم.

کد خبر 758696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.