نیاز ۴۵۰ میلیارد تومانی اعتبار برای قطعه چهارم بزرگراه مرزن‌آباد_تهران

استاندار مازندران با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی قطعه سوم بزرگراه مرزن‌آباد به تهران از نیاز ۴۵۰ میلیارد تومانی اعتبار برای اجرای عملیات قطعه چهارم این بزرگراه مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری در حاشیه بازدید از بزرگراه چالوس_مرزن‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این بزرگراه در چهار قطعه دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: تاکنون دو قطعه از این بزرگراه به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه قطعه سوم آن با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان تاکنون ۳۵ درصد از عملیات انجام شده است، افزود: بخشی از این مشکلات اداری، دولتی و بخش دیگر به پیمانکار برمی‌شود که باید جدیت بیشتری به این بخش پرداخته شود اگرچه اعتبار اختصاص داده شد.

استاندار مازندران گفت: موانع دولتی پیش‌رو طی پیگیری‌ها در دستور کار قرار گرفته است و هماهنگی‌های لازم برای صدور مجوز در حوزه‌های برق، صمت انجام شده است.

نوری با اشاره به قطعه چهارم این بزرگراه مطرح کرد: برای این قطعه ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تأمین اعتبار دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پیمانکار قطعه چهارم انتخاب شده است و به زودی پروژه تحویل داده می‌شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در مسیر این قطعه یک مورد واحد تولیدی معدنی مطرح هست که دستگاه‌های مرتبط شهرستان باید پیگیری لازم در جهت مانع زدایی این پروژه را انجام دهند، با اتمام این بزرگراه، نزدیک‌ترین و سریع‌ترین محور استان مازندران برای تردد به پایتخت خواهد بود.

کد خبر 758620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.