کار سخت دکتر تامین مقابل تیم صدرنشین

هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فردا با برگزاری دو دیدار آغاز و شنبه با برگزاری سه دیدار باقی‌مانده به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فردا _جمعه یازدهم خرداد_ با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود و با برگزاری سه دیدار دیگر این هفته در روز شنبه، دوازدهم خرداد به پایان می‌رسد.

فولاد هرمزگان – دکتر تأمین اصفهان

در یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان میزبان دکتر تأمین اصفهان است؛ فولاد هرمزگان هفته گذشته میهمان وحدت مهریز بود و توانست با نتیجه نهایی هفت بر چهار پیروز میدان شود.

دکتر تأمین اصفهان از پارس جنوبی بوشهر میزبانی کرد و جدال میان این دو تیم به سود پارس جنوبی بوشهر با نتیجه شش بر دو به پایان رسید.

چادرملو اردکان - پاس جوان گناوه

در دیگر دیدار این هفته پاس جوان گناوه میهمان چادرملو اردکان است؛ چادرملو اردکان هفته گذشته میهمان شهرداری بندرعباس بود، رقابت میان دو تیم به تساوی و سپس پنالتی کشید، اما در نهایت چادرملو موفق شد با نتیجه شش بر پنج راهی پیروز و رختکن شوند.

پاس جوان گناوه هفته گذشته میزبان شاهین خزر رودسر بود و نتوانست مقابل این تیم عملکرد خوبی نشان دهد و در نهایت با نتیجه هفت بر یک امتیاز این دیدار را واگذار کرد.

پارس جنوبی بوشهر - شهرداری بندرعباس

در دیگر دیدار هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر میزبان شهرداری بندرعباس است؛ پارس جنوبی بوشهر هفته گذشته میهمان دکتر تأمین اصفهان بود و توانست این تیم را با نتیجه شش بر دو مغلوب خود کند.

شهرداری بندرعباس نیز هفته گذشته میزبان چادرملو اردکان بود که موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم نشد و با نتیجه شش بر پنج مغلوب این تیم شد.

مقاومت گلساپوش - وحدت مهریز (صدر شیمی) یزد

در یکی دیگر از دیدارهای هفته چهارم مقاومت گلساپوش میزبان وحدت مهریز (صدر شیمی) یزد است؛ مقاومت گلساپوش هفته گذشته میهمان آداک بوشهر بود و نتوانست مقابل این تیم به پیروزی برسد و در نهایت با نتیجه چهار بر دو مغلوب این تیم شد.

وحدت مهریز نیز هفته گذشته از فولاد هرمزگان میزبانی کرد که رقابت پر گل میان این دو تیم با نتیجه هفت بر چهار به سود فولاد به پایان رسید.

شاهین خزر رودسر - آداک نوشهر

در دیگر دیدار این هفته آداک نوشهر میهمان شاهین خزر رودسر است؛ شاهین خزر رودسر هفته گذشته میهمان پاس جوان گناوه بود و در نهایت با نتیجه هفت بر یک این تیم را مغلوب خود کرد.

آداک نوشهر نیز هفته گذشته میزبان مقاومت گلساپوش بود و موفق شد با نتیجه چهار بر دو به این تیم غلبه کند.

برنامه کامل هفته چهارم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران

  • فولاد هرمزگان – دکتر تأمین اصفهان (ساعت ۱۹:۳۰) ورزشگاه غدیر بندرعباس
  • چادرملو اردکان - پاس جوان گناوه (ساعت ۲۰) ورزشگاه آزادی اردکان
  • پارس جنوبی بوشهر - شهرداری بندرعباس (ساعت ۱۹:۴۵) ورزشگاه دهکده گردشگری بوشهر
  • مقاومت گلساپوش- وحدت مهریز (صدرشیمی) یزد (ساعت ۲۰) ورزشگاه سلمان مردآباد یزد
  • شاهین خزر رودسر - آداک نوشهر (ساعت ۲۰) ورزشگاه شهرداری رودسر

جدول لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران

کار سخت دکتر تامین مقابل تیم صدرنشین

کد خبر 758560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.