ارائه خدمات هوشمند در سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از ارائه خدمات هوشمند و حمل‌ونقل دانش‌آموزی توسط این سازمان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی سرویس مدارس از یکم خرداد سال ۱۴۰۳ آغاز شده است و هم‌اکنون ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اولیای دانش‌آموزان، تهیه و اختصاص سرویس مدارس برای فرزندان است، افزود: در سال تحصیلی جدید، سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان در نظر دارد بر اساس وظایف محوله در آیین‌نامه اجرایی سرویس مدارس مصوب هیئت وزیران، این دغدغه اولیا را از طریق ارائه خدمات هوشمند و خدمات حمل‌ونقل دانش‌آموزی در شهر سمنان، مدیریت و کاهش دهد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» به نشانی www.irtusepand.ir تنها راه برای ثبت درخواست اینترنتی خانواده‌ها برای سرویس دانش‌آموزان است و بنا بر اعلام وزارت کشور از یکم خرداد سال‌جاری متقاضیان از این طریق برای سرویس دانش‌آموزی در حال اقدام هستند.

اسمعیل‌پور تصریح کرد: از اولیای دانش‌آموزان تقاضا داریم تا هرچه سریع‌تر در این سامانه ثبت درخواست کنند تا از اول مهر سال‌جاری با مشکل سرویس مدارس مواجه نشوند.

کد خبر 758557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.