حج، فرصت مناسبی برای اتحاد مسلمانان در حمایت از فلسطین است

استاندار فارس گفت: مراسم حج سال‌جاری فرصت مناسبی برای اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به‌نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمد هادی ایمانیه، در مراسم بدرقه نخستین گروه از زائران خانه خدا در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، اظهار کرد: برائت جستن از مشرکان ریشه قرآنی دارد و خداوند در سوره توبه به این مهم تاکید کرده است.

وی افزود: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر برپایی مراسم برائت از مشرکان تاکید داشته‌اند.

استاندار فارس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیداری که کارگزاران حج در اردیبهشت داشتند، در بیان اهمیت مسئله برائت فرمودند؛ در سال‌جاری برائت از همیشه بارزتر است و حج سال جاری، حج برائت است، از این رو حجاج مؤمن، چه ایرانی و چه غیرایرانی، از هر جا که هستند، باید بتوانند این منطق قرآنی (برائت) را به همه دنیای اسلام منتقل کنند.

ایمانیه ادامه داد: در سال‌جاری با توجه به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی، چشم تمام مردم مظلوم فلسطین و لبنان به مسلمانان و اجتماع باشکوه بشری در سرزمین وحی است.

وی خاطرنشان کرد: ما حداقل کاری که می‌توانیم در این شرایط انجام دهیم، شرکت باشکوه در مراسم برائت از مشرکان و حمایت از مظلومیت ملت فلسطین است.

استاندار فارس به حجاج خانه خدا توصیه کرد که در صورت امکان در آنجا از ماسک استفاده کنند، آب آشامیدنی ولرم زیاد بنوشند و دست و صورت خود را مرتب بشویند.

کد خبر 758514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.