منطقه ۱۵ اصفهان در جایگاه نخست تحقق بودجه ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه با درآمد بیش از ۷۵۰۰ میلیارد ریالی، در سال ۱۴۰۲، در رتبه اول بین مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان جای گرفت.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه شهرداری، برنامه‌ای به مدت یک سال است که در شورای اسلامی شهر مصوب و ابلاغ می‌شود تا در بخش‌هایی نظیر سازمان‌ها، مناطق پانزده‌گانه و معاونت‌های شش‌گانه شهرداری اصفهان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به بودجه مصوب ۴۶۶ میلیارد تومانی این منطقه در سال گذشته افزود: با توجه به اقدامات انجام شده و در نظر گرفتن منابعی نظیر درآمدهای پروانه‌های ساختمانی، پروژه‌های مشارکتی و ارائه خدمات به شهروندان، این بودجه به میزان ۱۶۳ درصد محقق شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان در مجموع ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان بود که بالغ بر ۶۰ درصد کل این مبلغ در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک صرف شده است.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به تحقق ۱۶۳ درصدی و بیش از ۷۵۰ میلیارد تومانی بودجه در منطقه ۱۵، رتبه نخست بین مناطق پانزده‌گانه اصفهان را این شهرداری به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: برای سال جاری نیز بالغ بر ۷۶۰ میلیارد تومان بودجه مصوب داریم که امیدواریم با تحقق هرچه بیشتر آن، سرعت توسعه و آبادانی شهر بیش از پیش باشد و بتوانیم در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی گام برداریم و بیش از گذشته خدمت‌گزار مردم قدرشناس باشیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: تلاش‌های مجموعه شهرداری در منطقه ۱۵ در راستای اعتلای این منطقه و ارتقای رضایتمندی شهروندان و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها است که امیدواریم در این زمینه مؤثرتر از همیشه گام برداریم.

کد خبر 758495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.