رشد ۸۹ درصدی اعتبارات پروژه‌های ملی خراسان شمالی

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی از رشد ۸۹ درصدی اعتبارات پروژه‌های ملی استان خبر داد و گفت: اعتبارات پروژه‌های ملی استان از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به ۱۸۹۲ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مرتضی بهزادفر امروز _چهارشنبه، نهم خرداد_ در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: سند جهش تولید استان با رویکرد مشارکت مردم تهیه و مصوب شد.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود ۳۸۹۰ همت اعتبار برای تحقق برنامه عملیاتی جهش تولید استان مورد نیاز است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی با تشریح شاخص‌ها و دستاوردهای امید بخش، از رشد ۸۹ درصدی اعتبارات پروژه‌های ملی در جدول پیوست قانون خبر داد و گفت: اعتبارات پروژه‌های ملی استان از ۱,۰۰۰ میلیارد تومان به ۱,۸۹۲ میلیارد تومان رسیده است.

بهزادفر ادامه داد: نرخ تورم سالانه خانوارهای این استان در اردیبهشت ماه امسال ۳۶.۵ درصد گزارش شد که پایین‌تر از میانگین کشوری است.

وی با بیان اینکه اعتبارات تملک سرمایه‌ای نیز رشد ۳۱ درصدی داشته و به ۳۳۹ میلیارد تومان رسیده است، افزود: امسال نیز باید ۳,۷۱۴ میلیارد تومان درآمد محقق شود.

بهزادفر به وضعیت مناسب محیط کسب و کار استان و به جایگاه ۱۵ استان از حیث نرخ بیکاری سالانه در بین استان‌های کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: این شاخص در سال گذشته ۷.۵ درصد ثبت شد.

کد خبر 758433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.