لزوم توسعه آرامستان‌های شهر اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌طور ویژه نیازمند توسعه آرامستان‌های شهر هستیم، از این‌رو پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا آرامستان جدید در سمت غرب یا شمال شرق داشته باشیم.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی آرامستان باغ رضوان شهرداری اصفهان اظهار کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان، یکی از سازمان‌هایی است که به‌طور قطع می‌توان گفت تفاوت ویژه‌ای نسبت به دیگر سازمان‌ها دارد و هر شهروند اصفهانی به نوعی مجبور است از خدمات آن استفاده کند.

وی با بیان اینکه فراگیرترین و مهم‌ترین سازمان شهرداری که به نوعی یک چتر فراگیر دارد، مجموعه سازمان آرامستان است، افزود: در طول این سال‌ها اقدامات شایسته‌ای در راستای توسعه و بهسازی زیرساخت‌های سازمان در عرصه‌های مختلف هوشمندسازی، فرهنگی و عمرانی صورت گرفته که در جلسه افتتاحیه امروز بسیاری از مدعوین به آن اذعان داشتند و من نیز از طرف خودم و همکارانم در شورای اسلامی شهر و مردم اصفهان از مسئولان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تشکر می‌کنم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موضوع توسعه آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی میز است، گفت: بُعد مسیر برای شهروندانی که در غرب شهر هستند قابل توجه است و به هر حال کیفیت خدمت برای آن‌ها دستخوش تغییر قرار گرفته است، برخی از آن‌ها مجبور هستند به شهرهای همجوار بروند و برخی دیگر نیز با اکراه و صرف زمان و هزینه به اینجا می‌آیند.

نباتی‌نژاد تصریح کرد: به‌طور ویژه نیازمند توسعه آرامستان‌های شهر هستیم، از این‌رو پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا آرامستان جدید در سمت غرب یا شمال شرق داشته باشیم.

کد خبر 758422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مستعار GB ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    طرح جدید رده سنی بشود بهتره...نوزادان خردسالان و نوجوانان.در یک قسمت....جوان‌ها دریک قسمت سالمندان دریک قسمت ب این نحو خانواده هایی ک عزیزانشان راازدست دادند بخصوص جوان ازدست داده می‌توانند باهم آشنا شوند و غم ازدست رفته را بهم تسکین دهند
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    برا زنده ها یه کاری بکن