رونمایی از پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم را رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، علی‌اصغر شالبافیان امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ از پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم با حضور معاون کمیسیون ملی یونسکو، شهردار سمنان و رئیس مرکز بین‌المللی پایتخت جاده ابریشم سمنان، رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورا، رئیس دانشگاه سمنان، رئیس دانشکده گردشگری سمنان و حضور ویدئو کنفرانسی آقای یانگ تون به نمایندگی از مدیرکل اتحادیه بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم در کشور چین و رئیس مرکز میراث ناملموس غرب آسیا رونمایی شد.

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این آئین با بیان اینکه شهید رئیسی بسیار به حوزه گردشگری اهمیت می‌دادند، اظهار کرد: حدود ۲۱ مصوبه حمایتی از حوزه گردشگری در دوره دولت سیزدهم تصویب شد.

وی افزود: در زمان ریاست. جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی ۱۶۱۰ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد با حجم سرمایه‌گذاری ۹۷ هزار میلیارد تومان نیز در حال اجراست.

رونمایی از پوستر رویداد بین‌المللی راه ابریشم

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: گردشگری در گفتمان شهید آیت‌الله رئیسی جای گرفت و در زمینه کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای نکات مهمی را ارائه کرد.

شالبافیان با اشاره به میزبانی سمنان در برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سمنان، راه ابریشم، فرصت‌ها و چشم‌اندازها گفت: باید از ظرفیت‌های این کنفرانس در جهت معرفی سمنان و قابلیت‌های گردشگری آن در داخل و خارج از کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنفرانس در زمینه تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری نیز مؤثر است، تصریح کرد: در کنار برگزاری این کنفرانس می‌توان تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه‌هایی که در مسیر جاده ابریشم هستند نیز امضا کرد تا همکاری‌های دانشگاهی نیز توسعه پیدا کنند.

کد خبر 758358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.