البرز آماده چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌شود

استاندار البرز گفت: درصدد هستیم در شرایط کنونی علاوه بر اینکه بسترهای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را مهیا می‌کنیم، در راستای تسریع در تحقق اهداف، برنامه‌ها و پروژه‌های دولت سیزدهم اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی، ظهر امروز در حاشیه برگزاری ستاد انتخابات استان که ظهر امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ وزارت کشور فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به طور رسمی آغاز شد.

وی افزود: از روز ششم خرداد هیئت‌های اجرایی تشکیل شدند و جلسات مستمر با هدف ایجاد بسترهای برگزاری انتخابات با چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت با دست‌اندرکاران تشکیل می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه از دهم تا چهاردهم خرداد ثبت نام داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دنبال می‌شود، ادامه داد: از پانزدهم تا بیست‌ویکم خرداد به مدت یک هفته به بررسی صلاحیت داوطلبان اختصاص دارد.

عبداللهی اضافه کرد: پس از طی فرآیند ثبت‌نام و تأیید صلاحیت‌ها، داوطلبان به مدت دو هفته و تا ششم تیر برای تبلیغات فرصت دارند.

وی تصریح کرد: این زمان، فرصت بسیار خوبی برای ایجاد شور انتخاباتی و معرفی داوطلبان محسوب می‌شود که نقش رسانه‌ها برای آگاهی بخشی بسیار مؤثر خواهد بود.

استاندار البرز گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر برگزار می‌شود و امید است با مشارکت احزاب و گروه‌های مختلف مردمی شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

عبداللهی افزود: درصدد هستیم در شرایط کنونی علاوه بر اینکه بسترهای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را مهیا می‌کنیم در راستای تسریع در تحقق اهداف، برنامه‌ها و پروژه‌های دولت سیزدهم اهتمام داشته باشیم.

وی اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان در حوزه بهداشت و درمان، مدرسه‌سازی و راه را برشمرد و اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌ها به ثمر رسیده است و به دنبال تسریع در تکمیل پروژه‌های باقی هستیم.

کد خبر 758293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.