اجرای چپ‌گرد تقاطع خیابان‌های جمال الدین اسدآبادی و امام خمینی(ره)

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک از اجرای ادامه طرح خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل میدان ولی عصر(عج) تا چهار راه دکتر حسابی خبر داد.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان چپ‌گرد تقاطع خیابان‌های امام خمینی (ره) و جمال‌الدین اسدآبادی با هدف جلوگیری از کاهش ترافیک و تسهیل عبور و مرور خودروها اجرا شد.

وی افزود: در این پروژه عملیات زیرسازی و بیس‌ریزی، توزیع ۴۰ تن آسفالت، جدول‌گذاری، احداث جزیره، ایجاد گذرگاه عابرپیاده در بلوار میانی و سنگ‌فرش پیاده‌روی تقاطع مذکور طی هفته اخیر انجام شده است.

سرپرست منطقه ۲ شهرداری اراک از اجرای ادامه طرح خط ویژه خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل میدان ولی عصر (عج) تا چهار راه دکتر حسابی خبر داد.

عسگری ادامه داد: در این راستا برای ایمن سازی و کاهش خطرات ترافیکی همچنین به منظور یکسان سازی وضعیت ظاهری جداول نهری ابتدای خیابان امام خمینی (ره) تا چهارراه دکتر حسابی بازسازی مجدد و ساماندهی شد.

وی خاطر نشان کرد: برای ساماندهی و تسهیل عبور و مرور مسیر خط ویژه، ۱۴۰ متر از خیابان امام خمینی (ره)، حدفاصل کوچه انتقال خون تا کوچه مهدیه، به دلیل اجرای مسیر ویژه تردد اتوبوس تعریض شده که در این راستا بتن‌ریزی و جدول گذاری نهری به همراه ۱۵ دریچه صورت گرفته و در ادامه نیز آسفالت شده است.

کد خبر 758218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.