حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین افزایش پیدا می‌کند

رئیس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار اجرای مصوبه شورا مطابق با ۷۰ درصد کرایه آژانس‌های داخل شهر در ابتدای هر سال شد.

ولی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین خواستار اجرای مصوبه شورا مطابق با ۷۰ درصد کرایه آژانس‌های داخل شهر در ابتدای هر سال شد و اظهار کرد: افزایش حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین از ابتدای سال جاری و بر اساس مصوبه شورا باید اجرا شود.

وی با اشاره به حفظ کرامت انسانی افزود: با توجه به افزایش تورم و هزینه‌های معیشت این قشر زحمتکش، ضرورت دارد تا مصوبه شورا از ابتدای هر سال برای این افراد در نظر گرفته شود و هر سال استعلام نشود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر اینکه شهرداری قزوین در حمایت از دستگاه‌ها و نهادهایی که هیچ ارتباطی هم به شهرداری ندارند، اقدامات خوبی دارد، خاطرنشان کرد: شایسته نیست که رانندگان زحمتکشی که برای بدنه شهرداری کار می‌کنند، اینگونه مورد بی‌مهری قرار گیرند.

چگینی با انتقاد از پرداخت نشدن چند ماهه حقوق کارکنان جایگاه‌های سی‌ان‌جی تاکید کرد: پیمانکار مربوطه چند ماه است که حق و حقوق این کارکنان را پرداخت نکرده است و آن‌ها در این شرایط اقتصادی دچار مشکلات فراوانی شدند، بنابراین ضرورت دارد تا شهرداری قزوین نسبت به پرداخت معوقات اقدام کند.

وی با بیان اینکه انصاف نیست که در این شرایط بد اقتصادی شاهد معوقات در حقوق کارکنان بعضی از بخش‌های شهرداری قزوین باشیم، ادامه داد: قیمت پایین و به‌صرفه نباید در انتخاب پیمانکار لحاظ شود، بلکه صلاحیت و توانمندی پیمانکار اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 758174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.