دومین پارک بانوان در همدان احداث می‌شود

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان گفت: در راستای ایجاد فضای امن و به‌منظور رفاه حال بانوان، پارک و مجتمع فرهنگی و تفریحی بانوان همدان در مساحت ۱۲ هزار متر مربع در کوی علی‌آباد احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی طهماسبیان امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ در جمع خبرنگاران از ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی آموزشی بانوان همدان به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در مجاورت کوی علی‌آباد شهرداری منطقه ۴ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش گسترش فضای سبز و نیاز شهروندان منطقه ۴ به ایجاد فضایی امن و با نشاط برای گذراندن اوقات‌فراغت بانوان در نظر داریم، با همکاری حوزه علمیه خواهران فدک به ایجاد مجتمع فرهنگی، تفریحی و آموزشی بانوان در مجاورت کوی علی‌آباد اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیش‌نویس تفاهم‌نامه با حوزه علمیه خواهران فدک منعقد شده است، افزود: در این راستا قرار است، زمینی حدود ۱۲ هزار متر مربع از فضای محصور در اختیار حوزه علمیه نسبت به ایجاد پارک بانوان، تحویل شهرداری منطقه ۴ شود.

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با تاکید بر اینکه درصدد هستیم این مکان به فضایی برای برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی خانواده، مهارت زندگی، حرفه‌آموزی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی تبدیل شود، ادامه داد: ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات‌فراغت بانوان در راستای افزایش نشاط و امیدآفرینی حائز اهمیت است و به‌دنبال احداث این مجتمع هستیم.

طهماسبیان اضافه کرد: امیدواریم با همکاری حوزه علمیه خواهران بتوانیم فضایی را ایجاد کنیم که قابلیت بهره‌برداری حداکثری در راستای بهره‌مندی بانوان شهر همدان به‌ویژه اهالی منطقه ۴ را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این پارک دومین پارک اختصاصی بانوان در شهر همدان خواهد بود، گفت: در صورت احداث این مجتمع، نخستین پارک اختصاصی بانوان در محلات کم‌برخوردار شهر همدان به‌زودی تقدیم شهروندان خواهد شد.

کد خبر 758147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 5
    سلام خداوند به شهردار محترم منطقه ۴ همدان خیر دنیا و آخرت عطا فرماید ، در زیرسازی زمین چمن مصنوعی مدرسه ما لطف بزرگی فرمودند و مدرسه ما را مورد عنایت خود قرار دادند.
  • علی IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    7 0
    پارک آقایان چی نمیسازین؟
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    1 1
    سلام کدام علی آباد؟؟ علی آباد فرهنگیان میشه
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      1 0
      تورو به خدا برای پوشاندن فاضلاب فرهنگیان اقدام کنید هم کودکان در این منطقه در خطر هستند هم مردم از بوی بد در عذابند
  • Mehrdad IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    0 0
    به فکر منم باشید
  • فرشته IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    1 0
    به نظرم اگر روی فاضلاب میدان دانش آموز فرهنگیان تبدیل به فضاس سبز بشه هم مردم از بوی بد نجات پیدا میکنن هم یه پارک کوچولو نزدیک این محل برای اهالی محل که به فضای سبز دور هستند ایجاد میشه ممنون