آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و زیست‌محیطی در باغ رضوان برگزار شد

در آستانه چهلمین سال تاسیس باغ رضوان، سی‌وچهارمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آیین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی در این آرامستان امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید عمرانی، زیست‌محیطی و فرهنگی در آرامستان باغ رضوان در قالب سی‌وچهارمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز _چهارشنبه نهم خرداد_ در آستانه چهلمین سال تأسیس باغ رضوان در این آرامستان برگزار شد.

پروژه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در باغ رضوان شامل جایگاه اختصاصی سوخت، شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، مخزن آب ۵۵ هزار متر مکعبی، نیروگاه خورشیدی ۵۵۰ کیلوواتی، مرکز نظارت و کنترل هوشمند، رونمایی از ۱۴ کتاب و محصول فرهنگی و دیگر پروژه‌ها است.

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و زیست‌محیطی در باغ رضوان آغاز شد

با استفاده از ۵۵۰ کیلووات ظرفیت پنل‌های خورشیدی، ۴۵ درصد برق مصرفی آرامستان تولید می‌شود، همچنین با احداث مخزن آب ۵۵ هزار متر مکعبی در مقایسه با مناطق پانزده‌گانه، به اندازه ۸۶ درصد ظرفیت کل شهرداری، در باغ رضوان ظرفیت ذخیره آب ایجاد شده و به‌نوعی این مخزن، بزرگ‌ترین محل ذخیره آب شهرداری اصفهان است.

پمپ بنزین یکی از دیگر از نیازهای مردم در باغ رضوان بود که از نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ خدمت‌رسانی آن آغاز شد، اما امروز به‌طور رسمی افتتاح می‌شود.

کد خبر 758115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.