نیمه دوم با تغییر تاکتیک به گل رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌ آذر گفت: نیمه دوم با تغییر تاکتیک به گل رسیدیم و در مجموع داوری اشتباه و مؤثر نداشتیم، اما شیب بعضی تک‌صحنه‌ها به سمت تیم حریف بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی اواخر وقت شامگاه _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: از نظر تاکتیکی تیم برتر میدان بودیم تا جایی که ۶ تا هفت کرنر روی تیم حریف داشتیم.

وی افزود: ۱۰ دقیقه بعد از گل اول در میدان، کنترل بازی در اختیار ما بود؛ بازیکنان من خوب بازی می‌کنند اما هنوز به بلوغ نرسیده‌اند؛ به‌هرحال تجربه مهم است و باید به مرور زمان یکسری موارد را یاد بگیرند.

سرمربی شمس آذر با اشاره به اینکه بهترین بازیکن او پوریا سرآبادانی روز گذشته مریض شد، تصریح کرد: پوریا با حال خراب بازی کرد؛ پوریا نفر تأثیرگذاری است و ای کاش رحمان رضایی، علی‌اصغر اعرابی و محمد خدابنده‌لو به جای بازیکنان جوان و کم‌تجربه در بازی ما حضور داشتند.

دقیقی خاطرنشان کرد: نیمه دوم با تغییر تاکتیک به گل رسیدیم و در مجموع داوری اشتباه و مؤثر نداشتیم با این وجود شیب بعضی تک صحنه‌ها به سمت تیم حریف بود، در نیم‌فصل ۳۰ میلیارد تومان حمایت مالی نداشتیم؛ استاندار به‌دنبال درآمد پایدار برای باشگاه است، اما خیلی راحت می‌شد از سوی نمایندگان مجلس و شهرداری قزوین درآمد پایداری برای شمس آذر تأمین کرد که این کار انجام نشد.

وی ادامه داد: جایگاهی که امروز تیم شمس آذر به‌دست آورده آرزوی خیلی از تیم‌هاست؛ آن‌هم برای تیمی که بین ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. تا اینجا تمام اعضای تیم فداکارانه کار کردند، اما حقیقت این است که بیشتر از این نمی‌توانم فداکاری کنم؛ حتی در خیابان تراکت پخش کردم، پای کار تبلیغات بودم و اینجا مسئولان و مدیران باید پای کار تیم بمانند.

سرمربی تیم شمس آذر تصریح کرد: خدا را شاکرم که طی کمتر از دو سال در قزوین توانستم اتفاقی رقم بزنم که اگر میلیاردها ریال نیز هزینه می‌شد، نمی‌توانست به این شیوه فضای شاد و با نشاطی برای مردم استان ایجاد کند.

کد خبر 758092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.